Cyberpunk 2077 Şuanda Oynanacak En iyi 7 Modu


CD Projekt Red'in Cyberpunk 2077'si, 2020'nin devasa video oyunlarından biriydi . Şu an itibariyle, Cyberpunk 2077'nin yayınlanmasının üzerinden yalnızca birkaç gün geçti; ve şaşırtıcı bir şekilde, oyuncuların şu anda yükleyebilecekleri bir dizi Cyberpunk 2077 modu zaten var.
Cyberpunk 2077 Şuanda Oynanacak  En iyi 7 Modu

CD Projekt Red'in Cyberpunk 2077'si, 2020'nin devasa video oyunlarından biriydi . Şu an itibariyle, Cyberpunk 2077'nin yayınlanmasının üzerinden yalnızca birkaç gün geçti; ve şaşırtıcı bir şekilde, oyuncuların şu anda yükleyebilecekleri bir dizi Cyberpunk 2077 modu zaten var.

Elbette şu anda Cyberpunk 2077 için karmaşık modlar yapmak GTA 5 için yaptığımız gibi kolay değil . Bunun için biraz daha beklememiz gerekecek. Bununla birlikte, NexusMods'un web sitesinde, halihazırda birkaç mod mevcuttur. Bu nedenle, bu listede, bazı oyun içi özellikleri değiştirmek için kullanabileceğiniz en iyi Cyberpunk 2077 modlarından bazılarından bahsettik. Yani, daha fazla uzatmadan başlayalım.

1. Siber Motor Tweaks

Cyberpunk 2077 modları

Cyberpunk 2077 modları söz konusu olduğunda, Cyber ​​Engine Tweaks şu anda yükleyebileceğiniz en iyilerden biridir. CD Projekt Red, Cyberpunk 2077'yi piyasaya sürdüğünden beri, oyuncular rahatsız edici oyun içi aksaklıklar nedeniyle oyunu eleştirmeye başladı.

Neyse ki, Cyber ​​Engine Tweaks modu, Cyberpunk 2077'deki bazı hataları düzeltirken , oyunun performansını da iyileştiriyor . İşte bu modu yükleyerek düzeltebileceğiniz hataların tam listesi:

  • AMD SMT
  • Spectre azaltma (AMD ve Intel)
  • AVX çökmesi (1.04'e kadar)
  • Sanal giriş (1,04'e kadar)
  • PoolCPU ve PoolGPU tahsisi (1,04'e kadar)
  • Eşzamansız işlemi devre dışı bırakabilir
  • Kenar yumuşatmayı devre dışı bırakabilir - TAA

Hataları düzeltmenin yanı sıra, bu Cyberpunk 2077 modu bazı ilginç hackler de sunuyor. Örneğin, ana menüdeki Debug menüsünü etkinleştirir. Başlat menüsünü atlar ve Night City'nin yollarındaki tüm yayaları ve trafiği kaldırır.

İndir: Cyber ​​Engine Tweaks

2. E Etkileşim - V Yürümek

Cyberpunk 2077 kontrolleri değişiyor

Bu Cyberpunk 2077 modu, oyuna bazı ek tuş bağlantıları eklemek istiyorsanız yararlıdır. Bu modu yükledikten sonra, ana anahtar bağlamanızı F'den E'ye değiştirirsiniz. Ayrıca, gerçekten şaşırtıcı olan V'yi tuttuktan sonra yavaşça yürüyebilir veya sürebilirsiniz.

Cyberpunk 2077'de, çift dokunuştan kaçınma inanılmaz derecede sinir bozucu olabilir. Yani, bu Cyberpunk 2077 modunun yardımıyla, sadece Sol Kontrol tuşunu kullanarak atlatabilirsiniz. Ayrıca, farklı diyaloglar arasında geçiş yapmak için kaydırmayı kullanabilirsiniz.

İndir: Etkileşim E - V Yürüme

3. Daha İyi Kontroller Menüsü

Cyberpunk anahtar bağlama modları

Bahsettiğimiz ikinci Cyberpunk 2077 modunu yüklemek istemiyorsanız, belki bunu deneyebilirsiniz.

Listedeki ikinci moda benzer şekilde, Daha İyi Kontroller menü modu, çift dokunuştan kaçmayı devre dışı bırakır. Ayrıca, '/' anahtarına varsayılan bir anahtar bağlama ekleyerek yavaşlamayı etkinleştirir. Bu modla ilgili şaşırtıcı olan şey, oyuncuların Tuş bağlamalarında ok tuşlarını kullanmalarına izin vermesidir. Bunun dışında, kontrolleri rahatınıza göre özelleştirmenize yardımcı olan birçok UI gezinme düğmesini etkinleştirir.

İndir: Daha İyi Kontroller Menüsü

4. Ultra Gelişmiş Yeniden Gölgelendirme (Performans Dostu)

Cyberpunk-2077-reshade-modları

Cyberpunk 2077'yi yüksek ayarlarda güçlü bir sistemde zaten oynuyorsanız, o zaman grafiklerden memnun kalmamanız olası değildir. Bununla birlikte, memnun kalmazsanız, Ultra Gelişmiş Yeniden Gölgelendirme modunu kullanarak Cyberpunk 2077'nin dokusunu ve grafiklerini geliştirebilirsiniz.

Cyberpunk 2077 modları söz konusu olduğunda, Ultra Enhanced Reshade kesinlikle en iyi grafik modlarından biridir. Çünkü video oyununun performansını FPS açısından etkilemiyor. En kötü ihtimalle, 1-2FPS kare kaybı yaşarsınız.

Grafikleri fazla keskinleştirmez, bu yüzden endişelenmenize gerek yok. Konuyla ilgiliyken, Ultra Enhanced Reshade yalnızca dokuyu iyileştirir, renkleri ve kontrastı orijinalle aynı tutar.

İndirin: Ultra Enhanced Reshade

5. Cyberpunk Autonomous ReShade - Gerçek HDR

Cyberpunk 2077 grafik modları

Dokuları geliştirmek için bazı Cyberpunk 2077 grafik modları arıyorsanız, o zaman şanslısınız.

Cyberpunk Autonomous Reshade modu, Cyberpunk 2077'nin doku ve grafiklerini yepyeni bir seviyeye taşıyor. Şu an itibariyle oyunun performansını etkileyen mod ile ilgili herhangi bir şikayet yok. Böylece, oyunu çökerten mod hakkında endişelenmeden Cyberpunk 2077'de gerçek HDR deneyimini elde edebilirsiniz.

İndir: Cyberpunk Autonomous ReShade - True HDR

6. Daha İyi Araç Kullanımı

Cyberpunk 2077 araç modları

Cyberpunk 2077'yi oynarken, oyundaki kötü araç kullanımı nedeniyle hayal kırıklığına uğrayabilirsiniz. Tabii ki, CD Projekt Red, gelecekte yamalar yoluyla araç kullanımını iyileştirebilir. Bu arada, kullanımı daha az zahmetli hale getirmek için 'Better Vehicle Handling' modunu kurabilirsiniz.

Dolayısıyla, bu kullanışlı Cyberpunk 2077 modunu yüklemek, sayısız NPC'yi öldürmekten kaçınmanıza yardımcı olabilir.

İndir: Daha İyi Araç Kullanımı

7. Kullanıcı Dostu Saç Stili Değiştirici

Cyberpunk 2077 görünüm modları

V'nin saç stiline bakmaktan sıkılıyorsanız, Kullanıcı Dostu Saç Stili Değiştirici modunun varlığını öğrenmekten memnuniyet duyarsınız.

Görünüşe göre, bu, V'nin görünümünü istediğiniz zaman değiştirmenize izin veren Cyberpunk 2077 modlarından biri. Modu kurduktan sonra oyunun ortasında V'nin saç stilini istediğiniz kadar değiştirebilirsiniz.

Saç stilini değiştirmek için, V'nin mevcut saç stilini seçmelisiniz; o zaman mod size farklı saç stilleri önerecektir; V'de iyi görünebileceğini düşündüğünüz birini seçin.

İndir: Kullanıcı dostu Hair Style Changer

En İyi Cyberpunk 2077 Modları: Sarma

Bu kadar; bunlar şu an için en iyi Cyberpunk 2077 modları. Önümüzdeki günlerde CD Projekt Red'in en son başlığı için başka birçok yararlı mod alabiliriz. Bu nedenle, daha yararlı Cyberpunk modları önermek için gelecekte listemizi güncellemeye devam edeceğiz. Bu arada, Cyberpunk 2077 için gerçekten iyi bazı modlarla karşılaşırsanız, bunları aşağıdaki yorumlarda paylaşmaktan çekinmeyin!

Tepkileriniz Nedir?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0

Bir Yorum Yaz



Bu site çerez kullanıyor. Siteye göz atmaya devam ederek çerezleri kullanmamızı kabul etmiş oluyorsunuz.